Stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte adiacente citeste tot

Ord. dupa

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care opereaz...

Un concept fine dining cu bucătarie românească modernă

Ce orașe au cafea comparabilă cu cea din București? Stravagante Ca...

S-a redeschis Mozzafiato în Piața Floreasca, după o foarte lungă p...

Recensământul 5 to go în 2022: 15,6 milioane de produse pe bază de...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

„Bucătăria Hoinară se gătește de plecare” un nou album de fot...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

„Ce gătim mai bine acasă, de Sărbători”, concurs care începe ...

În luna noiembrie 2022, Carlsberg Breweries aniversează 175 de a...

Restaurantul Nowa Herăstrău îmbracă haine de toamnă cu un meniu n...

La TV fotbal, pe Instagram mâncare. Mondialele de gastronomie, proiec...

Fork Ana Tower a fost încă de la început un restaurant cu mâncare ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

Număr record de vizitatori din toate colțurile lumii la RO-Wine U...

O clasă de 24 de elevi se va pregăti la Snagov Club, Casa Vlasia şi...

Număr record de vinuri la cea de-a 14 ediție a festivalului RO-Wine ...

Chef Radu CM Ionescu (Kaiamo) x Chef Davide Pezzuto (D.One Ristorante ...

Weekend dedicat asocierilor gastronomice premium. Un nou show marca Re...

Weekendul acesta va avea loc cea de-a IX-a ediție ASIA Fest, în Parc...

SUN PLAZA organizează o nouă ediție a festivalului de bere artizana...

Kaufland Summer TV – postul TV online prin care agenția v8 și Kauf...

5 to go lansează din această lună o gamă de capsule, dedicată seg...

Codul bunelor maniere prezintă ansamblul regulilor despre cum ar treb...

WishFest – festivalul lampioanelor pe apă, revine pe 17 și 18 sept...

Unul dintre cei mai apreciati Chefi la nivel international vine in Rom...

Horeca Culinary School, un centru de formare profesionala care este pr...

Chef Cătălin Petrescu și-a deschis de o săptămână propriul rest...

Începând cu luna iulie 2022, Restaurantul BONE din București se num...

Platerq, start-up fondat de 5 tineri din Oradea in Decembrie 2021, est...

Ce e de văzut și gustat weekendul acesta la evenimentul ce are în p...

Evenimentul dedicat exclusiv bucătăriei asiatice va avea loc între ...

Restaurantul Sardin lansează noul meniu de vară creat de Chef Dan Pr...

Chef Hădean se alătură platformei de rezervări online, Bookingham,...

Japanos se extinde și în afara României. Astfel, brandul și-a desc...

Timp de trei zile, între 27 și 29 mai, Centrul Vechi din București ...

Vegetarianismul și veganismul au luat o amploare tot mai mare în Ro...

Deschis în 2010, în Centrul Vechi al Bucureștiului, restaurantul Re...

Bucharest Coffee Festival are loc între 27 și 29 mai, la Hanul Gabro...

Chef Foa deschide primul restaurant à la carte și lansează un nou c...

Anunțam în urmă cu câteva luni că ZenSushi a deschis un nou resta...

Un nou produs completează portofoliul 5 to go: apa cu vitamine 5 to g...

Cristina Mehedinteanu Pastry Chef va propune un portofoliu complet al ...

  • Villa Vinèa redeschide sezonul vizitelor la cramă și pr...

Noul Strongbow Dark Fruit® te invită descoperi puterea surprinzătoa...

Weekend Sessions revine în 2022 cu aproape 30 de evenimente cu muzic...

Dr. Oetker a lansat, în martie, DulceRomanie.ro, probabil cel mai amp...

Se redeschide restaurantul Riviera Park din Parcul „Național” Buc...

Bistromar la Timona (Alfredo Seafood) - cifră de afaceri cu 22% mai m...

România viticolă - descoperă peste 250 vinuri la Revino Bucharest W...

Afiseaza

Locul 12 la nivel european pentru brandul românesc!

5 to go, brandul 100% românesc lansat în 2015 devenit cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România, marchează un nou succes european: locul 12 în topul celor mai importanți jucători din industria cafelei în Europa, în 2020. După ce în 2019 se mândrea cu poziția 23 în acest top, deciziile de business și parteneriatul cu fondul de investiții Mozaik Investments, încheiat la final de 2019, au influențat pozitiv evoluția 5 to go, aducând o creștere cu 11 poziții în acest top anual dezvoltat de Food Service, Europe & Middle East. Creșterea procentuală cu 60% față de anul precedent este a doua cea mai mare din Europa, în timp ce ca dezvoltare a numărului de locații, cu 90 de locații noi deschise în 2020, 5 to go se situează pe locul 3 în Europa.

Rezultatul european se reflectă și în stabilitatea pe care 5 to go o demonstrează pe piața locală, cu o cotă de piață de 39.9% în 2020 în ceea ce privește numărul de unități din totalul lanțurilor de cafenele, față de o cotă de 28.1% în anul precedent.

„Suntem o companie agilă, iar deciziile curajoase de business luate în ultimul an au fost răsplătite prin aceste rezultate. Ne onorează să fim pe locul 12 în Europa, dezvoltarea 5 to go este rezultatul unei munci de echipă susținute și a implicării și determinării francizaților, cei  care au decis să investească în acest business. Credem însă că dezvoltarea de abia acum începe. Există potențial mare pentru acest segment, iar planurile noastre sunt ambițioase: 1,000 de cafenele deschise în 5 ani și acces pe noi piețe internaționale. Avem un plan solid ce vizează toate tipurile de localități, acum am intrat pe un trend de dezvoltare accelerată în orașele mici și medii, unde modelul nostru de business se bucură de un real succes”, a declarat Radu Savopol, co-fondator 5 to go.

Recunoașterea internațională a 5 to go a început încă de acum 2 ani, prin câștigarea argintului în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. Totodată, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru ”European Concept Award”. În total, peste 30 de premii naționale și internaționale se află în palmaresul 5 to go și stau dovadă a implicării, pasiunii și efortului susținut al întregii echipe.

În continuare, inovația va rămâne o prioritate pentru 5 to go, la nivel de produse, servicii și campanii. O direcție importantă de dezvoltare pe care grupul o vizează este cea a unei divizii de retail, ca urmare a feedback-ului constant transmis de comunitatea 5 to go în ultimul an. În perioada următoare, pe lângă deschiderea de noi locații la nivel național, grupul lucrează la dezvoltarea conceptului de 5 to go Green, o cafenea cu un sortiment variat de produse bio, vegane și raw, precum și la primele parteneriate internaționale pentru lansarea pe piețele din UK și Franța.

Despre 5 to go 

5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză de profil din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață. (Comunicat de presa – mai 2021)

Radu Savopol & Lucian Badila

Data actualizarii: 26/05/2021

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close