Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

S-a deschis de câteva zile un nou restaurant foarte excelent în Bucu...

Colliers: Românii au cheltuit 6 miliarde de euro anul trecut pentru a...

MATCA Transylvanian Sanctuary devine primul hotel din afara București...

Am fost subiectul unui experiment interesant și foarte relevant. Prob...

Miloš Nedeljkov, sârbul care a creat personajul Balkan Dad, celebru ...

Producătorul Villa Vinèa a investit 2 milioane de euro în extindere...

Un grup de inițiativă format din experți în gastronomie cer, print...

Studiu Reveal Marketing Research: Doar 3 din 10 români ar fi de acord...

Singureni Manor anunță lansarea Singureni Manor Events: Divizia spec...

Sciccheria anunță Issima - un parteneriat unic, cu cheful Giuseppe R...

Cu o investiție de peste 500.000 euro, Sciccheria deschide un nou res...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir, autorul volumului Curatorul de Za...

Când am scris de multe ori că Bucureștiul are câteva dintre cele m...

O cină japoneză la bunii mei prieteni Hiroshi și Mari Ueda......

Flavours Group începe anul 2024 în forță și își consolidează p...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Ce e nou în Noua Bucăt...

Ruka Izakaya a fost un restaurant cu mâncare excelentă de la începu...

Editura GastroArt anunță lansarea volumului Colecționarul de Sarmal...

Tuborg Christmas Brew, berea oficială a Crăciunului, este disponibil...

Radu Savopol, cofondator 5 to go, premiat la nivel internațional pent...

Angeline Cake Boutique oferă românilor în premieră cel mai savurat...

SALAM DE SIBIU: O FELIE DE ROMÂNIEAFLĂ POVESTEA CELUI MAI ÎNDR...

Ahold Delhaize, deținătorul lanțului de magazine Mega Image, anunț...

Jurnalistul culinar Cosmin Dragomir lansează Colecționarul de Sarmal...

Halloween cu arome fine la restaurantul Roberto’s: extravaganța une...

Știam de Oxana Crețu, de bucătăria și de restaurantul ei din ...

Restaurantul Gramont anunță La Symfleurie, o cină eveniment alătur...

Zona din jurul piețelor Dorobanților și Floreasca e, foarte probabi...

S-a deschis săptămâna aceasta una dintre cele mai bune cofetării d...

  • Primul an de Sciccheria a fost unul foarte ...

Claudio Melis, chef distins cu o stea Michelin, vine pentru prima dat...

Restaurantul Gramont dezvăluie noi evenimente și meniuri exclusive p...

Când mâncați ...

Companiile își pot personaliza coperta viitoarei cărți semnate de ...

Relais & Châteaux Le Bistrot Francais, pe numele său întreg, ca...

1 comentarii

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Acum câteva zile ES José Antonio Hernández Pérez – Solórzano, a...

Brunch la FORK Ana Tower25 iunie, 12:00 - 17:00, meniu de degustar...

Puține lucruri sunt mai franțuzești, mai adânc încrustate în spi...

Unele dintre cele mai bune fructe din București se găsesc într-un l...

Recent, restaurantul Le George, din cadrul hotelului Suter, și-a schi...

La un an de la lansare, restaurantul Sciccheria îl aduce în România...

Raionul de Pește Floreasca (fiindcă mai au unul, la Piața Dorobanț...

O cină memorabilă la Gramont, aristocraticul restaurant al Palatului...

2 comentarii

Sunt câteva restaurante în București care au meniuri nu foarte sofi...

Macromex și Next Root Management System: soluție pentru siguranță ...

Restaurantul Le George, din cadrul Palatului Suter, devine Gramont și...

RO-Wine | The International Wine Festival of Romania - ediția de prim...

 Savart e genul de restaurant în care ajungi până la u...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Afiseaza
comentarii

Sectiune finantata de ExpressoftKana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, dar si al restaurantului Kanpai, cu specific japonez. Kanpai este un pub/bistro cu mancare gatita de catre un chef japonez, pentru toate buzunarele, un sushi bar cu o atmosfera prietenoasa si multa voie buna. Acestea sunt coordonatele conceptului Kanpai. Totodata, lantul de restaurante Japanos cuprinde 4 locatii: Dorobanti, Pipera, Victoriei si Lipscani si este primul concept de Ramen-bar din Romania, care vine cu o selectie de sushi, dar si salate japoneze si sandwich-uri.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Kana Hasimoto este absolventa a UNATC, dar a dobandit o experienta consistenta in Horeca in restaurantele din Tokyo. Kana Hasimoto s-a stabilit in Romania acum mai bine de 20 de ani.

Restocracy: Ce schimbari majore credeti ca vor fi pe piata restaurantelor din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani? Vor aparea concepte noi de localuri publice, categorii noi de mancaruri, servicii?

Kana Hashimoto: Conceptul de fast casual restaurants se va dezvolta foarte mult si la noi.

Ideea de food court premium in zone aglomerate (dar nu in mall-uri!) este de asemenea un trend, care va fi prezent in urmatorii ani.

De asemenea, piata de take away si delivery va creste considerabil!

Restocracy: Cum credeti ca va influenta tehnologia businessurile de restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani?

Kana Hashimoto: Nu cred ca meniurile digitale vor castiga teren, dar, apropo de tehnologie, comenzile online vor fi principala atractie in zona tehnologiei digitale. Va disparea asistenta telefonica la livrari sau rezervarile de restaurant.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Atat la Kanpai, cat si la Japanos, noi deja preluam online comenzile si de asemenea folosim cu succes „pick-up service”, adica acea comanda care poate fi ridicata din locatie!

Restocracy: In ce directie credeti ca va evolua ambianta din restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani: dimensiunile localurilor, amenajarile, decorurile, mobilierul si aranjarea meselor etc.?

Kana Hashimoto: Design urban si in general atmosfera casual!

Restocracy: Ce restaurante vor disparea in urmatorii ani, care vor fi cele care vor ramane si se vor dezvolta?

Kana Hashimoto: Vor disparea restaurantele sofisticate si vor aparea tot mai multe business-uri mici (maxim de 20 locuri), bistro-uri de cartier, cafenele care vor avea si mici bucatarii etc.

Restocracy: Ce produse sunt cel mai greu de gasit in Bucuresti? Ce ati vrea sa fie mai usor de gasit? Cum credeti ca vor evolua lucrurile pe piata furnizorilor in urmatorii ani?

Kana Hashimoto: Restaurantele cu volume mai mari vor face direct aprovizionarea de la furnizori externi in incercarea de a optimiza cat mai mult.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Restocracy: Ce restaurante credeti ca fac cel mai rau pietei gastronomiei publice din Romania? Cine face concurenta neloiala pe piata restaurantelor din Bucuresti?

Kana Hashimoto: Cei care in general investesc foarte putin si nu respecta regulile elementare de igiena.

Restocracy: Cand se vorbeste despre restaurantele din Bucuresti, cele mai multe reprosuri sunt aduse nu mancarii, nu ambiantei, nici preturilor, ci serviciilor. De ce credeti ca se intampla asta? Care credeti ca ar fi serviciul ideal asteptat de catre clientela dumneavoastra? Cum credeti ca va evolua serviciul in restaurantele din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani?

Kana Hashimoto: Din pacate, la noi meseria de ospatar nu este perceputa ca o meserie in sine. Este, in majoritatea cazurilor, un job de nevoie si de conjunctura.

Restocracy: Ce tara apreciati cel mai mult din punctul de vedere al pietei restaurantelor, si cu care ati vrea sa semene mai mult restaurantele din Romania?

Kana Hashimoto: Imi plac restaurantele meditareneene cu terase mari si cu produse proaspete si simple.

Restocracy: Care este strategia restaurantului/lantului de restaurante pe care le conduceti pentru urmatorii 2/3 ani?

Kana Hashimoto: Dorim sa extindem  reteaua existenta si, incepand cu anul viitor, sa francizam conceptul Japanos si in alte orase .

Restocracy: Cu ce se diferentiaza restaurantul/lantul de restaurante pe care-l conduceti fata de competitia dumneavoastra? Va ganditi si la alte elemente de diferentiere pe care doriti sa le implementati in viitor? Ne puteti dezvalui unul dintre ele?

Kana Hashimoto: Japanos este un take away fast casual restaurant, dar in care se gateste pe loc. Acesta este elementul de unicitate.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Kanpai vine cu ideea de pub/ izakaya, care pentru un restaurant japonez este iarasi un diferentiator foarte important. Nu suntem un restaurant clasic japonez unde exista o atmosfera calma, linistita… Suntem un pub casual, „mai galagios” si poate cu o atmosfera cozy si cool.

Echipa este intregita de 2 bucatari japonezi cu experienta indelungata in aceasta bucatarie. Sunt foarte putine restaurante japoneze in Bucuresti care au aceasta sansa!

Restocracy: Care sunt masurile pe care le intreprindeti pentru a atrage si retine oameni competenti in cadrul companiei pe care o conduceti? Cat la suta din cifra de afaceri investiti in dezvoltarea oamenilor pe care-i conduceti?

Kana Hashimoto: Nu va pot da un procent, dar partea de instruire este foarte atent privita in fiecare zi.

Daca credeati ca stiti destule despre supa Ramen…

Un interviu in Life.ro cu Kana Hashimoto, partener Kanpai si Japanos, din care aflati, dincolo de istoria si secretele ramen-ului, ca trebuie sa o sorbiti zgomotos si sa plescaiti ca sa ii faceti ...

Japanos (Victoriei)

Japanos Victoriei - Cred ca asa arata bistrourile in Japonia in orasele mariJapanos e un bistrou deschis in complexul Aviatorilor 8, de langa Guvern, odata cu celelalte restaurante si localuri. E ...

Kanpai Bistro

Kanpai Bistro, cele mai bune supe japoneze din orasAm fost la Kanpai de multe ori, si acum am observat ca nu am mai scris despre ei de mai bine de doi ani. O fac acum, cu toate ca nu sunt multe lu...

Data actualizarii: 02/03/2018

Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close