Interviuri cu persoane importante din lumea gastronomiei si din alte domenii cu legaturi directe cu aceasta

Ord. dupa

KAIAMO, restaurant-concept inspirat de folclorul si traditiile romane...

Se naste o cultura a cafelei de specialitate si Uzina Coffee pune umar...

2 comentarii

David Contant este deja unul dintre numele sonore ale gastronomiei si ...

Francesco Castrovillari  are 29 de ani si s-a nascut in sudul Italiei...

A plecat la Londra in 2010 pentru a studia Global Business Management ...

Se numeste Agustina Fitri si este una dintre cele doua Lady Chefs ale ...

Doamna Melania Dragne este una dintre cele doua Lady Chefs ai Ambasado...

CEO al Centrului de Evenimente The President, Corin Romanescu activeaz...

Se numeste Dan Prodan, are 36 de ani si are o experienta de peste 16 a...

Chef Marian Huzu lucreaza in bucatarie din anul 1994, adica de la vars...

Eugen Tudosie are 38 de ani si este managerul restaurantului Mesogios ...

Chef Zoran Savic este croat si are peste 15 ani de experienta ca bucat...

Takehiro Shimura s-a nascut la 10 aprilie 1975 in Japonia si in prezen...

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantul...

1 comentarii

Nicolai Schleifer este Executive Chef-ul hotelului Radisson Blu din Bu...

Victor Nemes este pilot, instructor moto, a devenit cunoscut odata cu ...

Este randul lui George Baciu, chef intr-unul dintre restaurantele hote...

Excelența Sa, Domnul Felipe Guillermo Alvarez de Toledo este un diplo...

Nicu Avram are 29 de ani si este managerul restaurantului Vatra Neamul...

Chef Sorin Miftode are 33 de ani, dintre care 15 ani sunt de experient...

Cristian Lazar are 38 de ani si este Head Chef-ul restaurantului Prime...

Am avut placerea sa discutam cu Simona Panait, Project Manager al rece...

1 comentarii

Nicolae Lica este Executive Cheful hotelului JW Marriott din Bucuresti...

1 comentarii

Sotii Amalia si Domenico Bellantoni sunt proprietarii restaurantului B...

3 comentarii

Kana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, da...

Afiseaza
comentarii

Sectiune finantata de ExpressoftKana Hashimoto este manager, dar si actionar al locatiilor Japanos, dar si al restaurantului Kanpai, cu specific japonez. Kanpai este un pub/bistro cu mancare gatita de catre un chef japonez, pentru toate buzunarele, un sushi bar cu o atmosfera prietenoasa si multa voie buna. Acestea sunt coordonatele conceptului Kanpai. Totodata, lantul de restaurante Japanos cuprinde 4 locatii: Dorobanti, Pipera, Victoriei si Lipscani si este primul concept de Ramen-bar din Romania, care vine cu o selectie de sushi, dar si salate japoneze si sandwich-uri.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Kana Hasimoto este absolventa a UNATC, dar a dobandit o experienta consistenta in Horeca in restaurantele din Tokyo. Kana Hasimoto s-a stabilit in Romania acum mai bine de 20 de ani.

Restocracy: Ce schimbari majore credeti ca vor fi pe piata restaurantelor din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani? Vor aparea concepte noi de localuri publice, categorii noi de mancaruri, servicii?

Kana Hashimoto: Conceptul de fast casual restaurants se va dezvolta foarte mult si la noi.

Ideea de food court premium in zone aglomerate (dar nu in mall-uri!) este de asemenea un trend, care va fi prezent in urmatorii ani.

De asemenea, piata de take away si delivery va creste considerabil!

Restocracy: Cum credeti ca va influenta tehnologia businessurile de restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani?

Kana Hashimoto: Nu cred ca meniurile digitale vor castiga teren, dar, apropo de tehnologie, comenzile online vor fi principala atractie in zona tehnologiei digitale. Va disparea asistenta telefonica la livrari sau rezervarile de restaurant.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Atat la Kanpai, cat si la Japanos, noi deja preluam online comenzile si de asemenea folosim cu succes „pick-up service”, adica acea comanda care poate fi ridicata din locatie!

Restocracy: In ce directie credeti ca va evolua ambianta din restaurante in urmatorii 5 sau 10 ani: dimensiunile localurilor, amenajarile, decorurile, mobilierul si aranjarea meselor etc.?

Kana Hashimoto: Design urban si in general atmosfera casual!

Restocracy: Ce restaurante vor disparea in urmatorii ani, care vor fi cele care vor ramane si se vor dezvolta?

Kana Hashimoto: Vor disparea restaurantele sofisticate si vor aparea tot mai multe business-uri mici (maxim de 20 locuri), bistro-uri de cartier, cafenele care vor avea si mici bucatarii etc.

Restocracy: Ce produse sunt cel mai greu de gasit in Bucuresti? Ce ati vrea sa fie mai usor de gasit? Cum credeti ca vor evolua lucrurile pe piata furnizorilor in urmatorii ani?

Kana Hashimoto: Restaurantele cu volume mai mari vor face direct aprovizionarea de la furnizori externi in incercarea de a optimiza cat mai mult.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Restocracy: Ce restaurante credeti ca fac cel mai rau pietei gastronomiei publice din Romania? Cine face concurenta neloiala pe piata restaurantelor din Bucuresti?

Kana Hashimoto: Cei care in general investesc foarte putin si nu respecta regulile elementare de igiena.

Restocracy: Cand se vorbeste despre restaurantele din Bucuresti, cele mai multe reprosuri sunt aduse nu mancarii, nu ambiantei, nici preturilor, ci serviciilor. De ce credeti ca se intampla asta? Care credeti ca ar fi serviciul ideal asteptat de catre clientela dumneavoastra? Cum credeti ca va evolua serviciul in restaurantele din Bucuresti in urmatorii 5 sau 10 ani?

Kana Hashimoto: Din pacate, la noi meseria de ospatar nu este perceputa ca o meserie in sine. Este, in majoritatea cazurilor, un job de nevoie si de conjunctura.

Restocracy: Ce tara apreciati cel mai mult din punctul de vedere al pietei restaurantelor, si cu care ati vrea sa semene mai mult restaurantele din Romania?

Kana Hashimoto: Imi plac restaurantele meditareneene cu terase mari si cu produse proaspete si simple.

Restocracy: Care este strategia restaurantului/lantului de restaurante pe care le conduceti pentru urmatorii 2/3 ani?

Kana Hashimoto: Dorim sa extindem  reteaua existenta si, incepand cu anul viitor, sa francizam conceptul Japanos si in alte orase .

Restocracy: Cu ce se diferentiaza restaurantul/lantul de restaurante pe care-l conduceti fata de competitia dumneavoastra? Va ganditi si la alte elemente de diferentiere pe care doriti sa le implementati in viitor? Ne puteti dezvalui unul dintre ele?

Kana Hashimoto: Japanos este un take away fast casual restaurant, dar in care se gateste pe loc. Acesta este elementul de unicitate.Interviu Restocracy cu Kana Hashimoto, manager si actionar Kanpai si Japanos

Kanpai vine cu ideea de pub/ izakaya, care pentru un restaurant japonez este iarasi un diferentiator foarte important. Nu suntem un restaurant clasic japonez unde exista o atmosfera calma, linistita… Suntem un pub casual, „mai galagios” si poate cu o atmosfera cozy si cool.

Echipa este intregita de 2 bucatari japonezi cu experienta indelungata in aceasta bucatarie. Sunt foarte putine restaurante japoneze in Bucuresti care au aceasta sansa!

Restocracy: Care sunt masurile pe care le intreprindeti pentru a atrage si retine oameni competenti in cadrul companiei pe care o conduceti? Cat la suta din cifra de afaceri investiti in dezvoltarea oamenilor pe care-i conduceti?

Kana Hashimoto: Nu va pot da un procent, dar partea de instruire este foarte atent privita in fiecare zi.

Daca credeati ca stiti destule despre supa Ramen…

Un interviu in Life.ro cu Kana Hashimoto, partener Kanpai si Japanos, din care aflati, dincolo de istoria si secretele ramen-ului, ca trebuie sa o sorbiti zgomotos si sa plescaiti ca sa ii faceti ...

Japanos (Victoriei)

Cred ca asa arata bistrourile in Japonia in orasele mari Japanos e un bistrou deschis in complexul Aviatorilor 8, de langa Guvern, odata cu celelalte restaurante si localuri. E un concept mai rar i...

Kanpai Bistro

Asa sunt pub-urile in Japonia in zilele noastre Am revenit la Kanpai afland in plus, intre timp, ca e un restaurant japonez in stilul "izakaya", adica asa cum sunt pub-urile acum in Japonia. Nim...

Data actualizarii: 02/03/2018