Ord. dupa

Marti, 19 iunie 2018, de la ora 19.30 a avut loc la VINO "Dinner with...

Localul Bistro Ateneu anunță Voiaj în Delta Dunării - o cină-even...

La data de 1 Noiembrie sarbatorim Ziua Salamului de Sibiu. In conditii...

10 MEDALII PENTRU VINURILE PURCARI: „BEST OF SHOW” ȘI „BEST PRO...

Stabilirea datei potrivite pentru unul dintre cele mai așteptate even...

Situat în centrul Bucureştiului, în zona istorică dintre Parcul Ca...

2 comentarii

Situat in Strada Barbu Vacarescu, nr. 164A in incinta hotelelui Caro, ...

Vineri, 1 noiembrie 2018, Asociatia Producatorilor de Salam de Sibiu (...

14th Lane, restaurant gigant cu autoservire in RegieRestaurantul 1...

1 comentarii

18 Lounge are chiar tot ce ii trebuie, mai putin mancare buna...Cr...

5 comentarii

Clopotul de sticla si vulcanasii cam pe dinafara, in context...18 ...

2 din 4 persoane de vârstă medie din România sunt supraponderale sa...

Îmi aduc aminte de primul pește cu adevărat bun pe care l-am mânca...

Multe bucatarii nationale au cele doua ramuri bine delimitate: o bucat...

1 comentarii

Pentru noul an am conceput o agenda complexă de cursuri și mastercla...

30 de ani de Ana Pan, business-ul 100% românesc pentru care inovația...

Sardin e un restaurant tare interesant, și va ajunge să fie studiu d...

Sub titlul: „Redescoperindu-ne originile”, cei doi Chefs, Razvan M...

Efectul Herastrau: "orice ai pune in farfurie, tot se vor gasi bucures...

5 Elemente este un restaurant chinezesc cu delivery, situat pe str. Em...

Ce să nu conțină pachețelul de mâncare al școlaruluiAșadar,...

Cand vine vorba de carnea de vita japoneza premium, cele mai multe cun...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 To Go de pe Caderea Bastiliei e foarte mica, la fel ca aproapte toat...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

O cafenea mica, are doar scaune de bar in interior. Cel din poza, din ...

5 To Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

Au un cafegiu cam artagos si necioplit...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

La finalul lunii martie, 5 to go dublează porția de energie oferită...

5 to go deschide o nouă locație, pentru prima dată în parteneriat ...

5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory în ...

5 to go, cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est și cea ...

Brandul românesc 5 to go intră în top 10 lanțuri de cafenele din E...

5 to go lansează paharul Retro, de 650ml, cu 3 shot-uri de cafea!...

5 to go continuă planurile de dezvoltare și își oferă sprijinul p...

5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor Radu Savopol și Luc...

5 to go și Vola.ro deschid sezonul de iarnă cu călătorii de pove...

5 to go, brandul de cafea 100% românesc, continuă să susțină prod...

5 to go țintește BIG și în 2021! Peste 100 de noi cafenele, extind...

5 to go trece granița! Brandul 100% românesc se extinde în Franța ...

Toate bune la 5ENSI, mai putin inghesuiala5ENSI e unul dintre cele...

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

Pentru ca in ultimii ani produsele organice (bio) au devenit din ce in...

Într-o perioadă în care multe dintre business-uri, în special din ...

Cine sunt o parte dintre chefii care transforma mancar...

Afiseaza
comentarii

Va rog sa fiti atenti la ambianta sonora din restaurante, acolo se poate face diferenta referitor la cat de autentici si priceputi sunt managerii respectivi cand se gandesc la satisfactia clientilor. Ambianta buna inseamna decor, servire si muzica, in armonie. Retailerii mari stiu asta si apeleaza la consultanti care au studiat efectele muzicii din magazine asupra starii clientilor si le propun playlist potrivit pentru starea pe care vor sa o creeze.

Cu atat mai mult ar trebui sa fie atenti la asta managerii marilor restaurante. Ceea ce cred ei ca “merge” nu se potriveste prea des cu profilul clientilor lor. Iata, de exemplu, Zexe Aviatorilor: casa boiereasca, atmosfera clasica, clienti eleganti, iar din boxe (de buna calitate) se aude Mirabela Dauer.  Chelnerul caruia i-am sugerat sa o schimbe sau sa o opreasca a ridicat din umeri, spunand ca asa e playlistu’. Sau, Uptown, aflat foarte aproape, unde am mers ca sa scapam de chinurile audio de dincolo. Aici a fost la inceput muzica lounge ambientala, dupa care a urmat o portie de bumpzi bumpzi numai buna de oprit conversatia. Am semnalat asta chelnerilor, cel care parea sef a spus la fel, ca asa e playlistul si ca am prins noi partea asta mai rea. Adica, zeflemea, altfel nu stiu cum sa-I zic. Omul a crezut ca e neimportant si ca observatia noastra era de forma, probabil, asa cum fac multi altii, pentru confortul lor si in dauna satisfactiei clientilor. Daca nimeni nu a zis nimic pana acum, nu e cazul sa se gandeasca ei la asta.

Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, am sa spun de bine despre muzica jazz si clasica pe care o are Omer la localul lui cu atmosfera calda de pe Calea Victoriei, langa Casa de Moda Venus.

Pana la urma, cei care vor sa faca restaurante bune sunt in business de relationare si mai degraba s-ar lipsi de muzica, decat sa aleaga una care impiedica buna conversatie.

Data actualizarii: 10/05/2017

  • A :

    După cum vad jos societatea de muzica clasica probabil că puneți și voi accentul mult . Daca atitunea ospătarilor a fost cu ton arogant sau ai fost combătut că nu ai dreptate sau alte răspunsuri aiurea te înțeleg dar în cazul în care răspunsul a fost politicos chiar nu ai dreptate. Tu ești client in restaurant dar nu ești singur și cel mult daca as lucra într-un restaurant unde tu ai veni și mi-ai spune de muzica (pe un ton normal , vesel ) as incerca sa dau un next sau as transmite celor din conducere feedbackul tau. Daca tonul tau ar fi unul arogant nu as face minimul de efort. Sistemele de sonorizare au început să fie mult mai moderne și nu chiar oricine poate sa „umble” la ele sa schimbe melodiile. Sunt softuri automate de radio dj sau internet media playere care nu sunt chiar așa de ușor accesibile ospătarilor. In rest cred că ești de accord cu mine că fiecare restaurant e liber să aleagă muzica pe care dorește să o difuzeze în locație în egală măsură cu alegerea scaunelor sau a meselor . A decizia lor de a pregăti cadrul ospitalier după cum considera ei iar tu ca client dacă ești absurd după ce ți se întâmplă odată scrii despre asta . Daca constați că în mod repetat într-un loc că muzica nu este ce îți dorești tu poti solicita cartea de vizita a unui manager cu care probabil ai putea purta o altfel de discuție iar daca nu se rezolva poți evita acel loc și să scrii articole despre el . Până atunci cred că ai trecut de anii tinereții și esti maxim de cârcotaș .

  • Experiența pe acest site va fi îmbunătățită dacă acceptați folosirea de cookie-uri. Mai multe informatii

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close