Articole si stiri legate de lumea gastronomiei, de piata restaurantelor si a localurilor de consum public si subiecte...

Ord. dupa

Mamaliga reincalzita e unul dintre lucrurile care imi displac in viata...

109 vizite 2 comentarii

Expoziții virtuale cu tematică gastronomică organizate de gastroart...

40 vizite

Incepand cu 30 martie restaurantul Argentine (Herastrau) se alatura li...

287 vizite

Doar ca nu vor mai fi calde... :( Pentru cei care isi doresc si isi pe...

461 vizite

În lupta împotriva COVID-19, restaurantul bucureștean Red Angus Ste...

511 vizite 2 comentarii

Restaurant Industry Coronavirus Timeline It’s amazing how fast th...

242 vizite

Un format aparte de take away propune doamna Evanthia Zisi, grecoaica ...

1125 vizite

In urma anuntului facut de autoritati (17 martie), privind suspendarea...

2027 vizite 7 comentarii

Bogdan Dănilă: Cea mai mare provocare a fost să vin la New York ...

20 vizite

Vinuri frantuzesti fine, Sancerre si Bugey, produse la “chateau” i...

135 vizite

Grupul Inspira Food, jucător important pe piața lanțurilor de resta...

272 vizite

Experienta unica cu duetul de fadisti: Diana Vilarinho si Sergio Silva...

34 vizite

Intai am mancat, si abia apoi am citit pe Wikipedia cum e cand man...

720 vizite

Dacă în 2019 a existat o relativă uniformitate în organizarea even...

46 vizite

Producătorul de vinuri Villa Vinèa, din județul Mureș, a încheiat...

50 vizite

Luni, 2 martie, incepand cu ora 10.00, a avut loc deschiderea restaura...

1370 vizite

Daca peretii ar putrea vorbi... Se lasa dus de nostalgie patronul u...

118 vizite

Chef Paul Oppenkamp aduce noi combinații inedite în meniul Hard Rock...

102 vizite

Cunoscut pentru stilul sau non-conformist de promovare, lantul Burger ...

560 vizite

Conceptul Cereal Crunch este pregătit de extindere,  în România, d...

65 vizite

Atmosfera relaxata, culori sobre si decoruri interioare somptuoase ...

130 vizite

Surorile Diaconu, care dețin Bistro Guxt, lansează Noeme, un restaur...

466 vizite

Crama MaxiMarc - Unde visele devin vinuri Tradiția cramelor de fam...

23 vizite

De ziua ta, doamna: Concert de dragoste si primavara! Magic Ballroo...

39 vizite

Centrul de Evenimente The President va invita in data de 7 martie 2020...

83 vizite
Afiseaza
vizualizari
comentarii

Va rog sa fiti atenti la ambianta sonora din restaurante, acolo se poate face diferenta referitor la cat de autentici si priceputi sunt managerii respectivi cand se gandesc la satisfactia clientilor. Ambianta buna inseamna decor, servire si muzica, in armonie. Retailerii mari stiu asta si apeleaza la consultanti care au studiat efectele muzicii din magazine asupra starii clientilor si le propun playlist potrivit pentru starea pe care vor sa o creeze.

Cu atat mai mult ar trebui sa fie atenti la asta managerii marilor restaurante. Ceea ce cred ei ca “merge” nu se potriveste prea des cu profilul clientilor lor. Iata, de exemplu, Zexe Aviatorilor: casa boiereasca, atmosfera clasica, clienti eleganti, iar din boxe (de buna calitate) se aude Mirabela Dauer.  Chelnerul caruia i-am sugerat sa o schimbe sau sa o opreasca a ridicat din umeri, spunand ca asa e playlistu’. Sau, Uptown, aflat foarte aproape, unde am mers ca sa scapam de chinurile audio de dincolo. Aici a fost la inceput muzica lounge ambientala, dupa care a urmat o portie de bumpzi bumpzi numai buna de oprit conversatia. Am semnalat asta chelnerilor, cel care parea sef a spus la fel, ca asa e playlistul si ca am prins noi partea asta mai rea. Adica, zeflemea, altfel nu stiu cum sa-I zic. Omul a crezut ca e neimportant si ca observatia noastra era de forma, probabil, asa cum fac multi altii, pentru confortul lor si in dauna satisfactiei clientilor. Daca nimeni nu a zis nimic pana acum, nu e cazul sa se gandeasca ei la asta.

Ca sa inchei intr-o nota pozitiva, am sa spun de bine despre muzica jazz si clasica pe care o are Omer la localul lui cu atmosfera calda de pe Calea Victoriei, langa Casa de Moda Venus.

Pana la urma, cei care vor sa faca restaurante bune sunt in business de relationare si mai degraba s-ar lipsi de muzica, decat sa aleaga una care impiedica buna conversatie.

Data actualizarii: 10/05/2017

  • A :

    După cum vad jos societatea de muzica clasica probabil că puneți și voi accentul mult . Daca atitunea ospătarilor a fost cu ton arogant sau ai fost combătut că nu ai dreptate sau alte răspunsuri aiurea te înțeleg dar în cazul în care răspunsul a fost politicos chiar nu ai dreptate. Tu ești client in restaurant dar nu ești singur și cel mult daca as lucra într-un restaurant unde tu ai veni și mi-ai spune de muzica (pe un ton normal , vesel ) as incerca sa dau un next sau as transmite celor din conducere feedbackul tau. Daca tonul tau ar fi unul arogant nu as face minimul de efort. Sistemele de sonorizare au început să fie mult mai moderne și nu chiar oricine poate sa „umble” la ele sa schimbe melodiile. Sunt softuri automate de radio dj sau internet media playere care nu sunt chiar așa de ușor accesibile ospătarilor. In rest cred că ești de accord cu mine că fiecare restaurant e liber să aleagă muzica pe care dorește să o difuzeze în locație în egală măsură cu alegerea scaunelor sau a meselor . A decizia lor de a pregăti cadrul ospitalier după cum considera ei iar tu ca client dacă ești absurd după ce ți se întâmplă odată scrii despre asta . Daca constați că în mod repetat într-un loc că muzica nu este ce îți dorești tu poti solicita cartea de vizita a unui manager cu care probabil ai putea purta o altfel de discuție iar daca nu se rezolva poți evita acel loc și să scrii articole despre el . Până atunci cred că ai trecut de anii tinereții și esti maxim de cârcotaș .

  • Moderarea comentariilor este activată. Poate dura ceva timp până ce comentariul tău va fi aprobat.